Jak tworzyć ankiety elektroniczne, które dają insighty?
Warsztat online
Jak tworzyć ankiety elektroniczne, które dają insighty?
9 godzin praktycznego warsztatu online, ćwiczenia, konkretne tipy, gotowa check-lista kroków do stworzenia dobrej ankiety elektronicznej.
Dobrej, czyli jakiej?
✅ poprawnej
✅ zrozumiałej
✅ skutecznej
✅ działającej
✅ przynoszącej efekt
Co zyskasz dzięki warsztatowi z nami?
✅ przeprowadzimy Cię krok po kroku przez planowanie, przygotowanie i realizację ankiety elektronicznej oraz wyciąganie wniosków z jej wyników
✅ pokażemy Ci jak zaplanować strukturę kwestionariusza ankiety
✅ nauczymy Cię jak formułować pytania i na jakie błędy uważać
✅ przekażemy Ci podstawowe zasady interpretowania wyników
✅ przećwiczymy różne warianty i typy pytań w kwestionariuszach ankiet
✅ damy Ci zestaw zasad komunikowania insightów z tych badań
WASZTAT z OnData
25 – 26 – 27 marca
11:30 – 14:30
3 spotkania warsztatowe | ||
9 godzin: merytoryki, ćwiczeń i case studies | ||
workbook do samodzielnej pracy | ||
materiały dodatkowe – wskazówki na teraz i na przyszłość | ||
feedback od ekspertów na żywo | ||
Q&A na koniec każdego spotkania | ||
Certyfikat ukończenia warsztatu | ||
🎁BONUS: 45 minut indywidualnej konsultacji Twojego projektu |
Dla kogo szczególnie pomocny jest ten warsztat?
👉 specjalistów ds. marketingu szukający insightów konsumenckich
👉 specjalistów ds. sprzedaży badający opinie klientów
👉 agencji marketingowych pozyskujących dane o konsumentach
👉 specjalistów ds. obsługi klienta badających satysfakcję klientów
Kto poprowadzi warsztat?
dr Anna Martens
Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym czasie przeprowadziła ponad 7 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Posiada certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT).
dr Elżbieta Inglot-Brzęk
Wie, jak gromadzić, łączyć i analizować dane pochodzące z różnych źródeł. Zajmuje się doradztwem analitycznym. Doktor nauk społecznych, socjolog, statystyk, wykładowca. Doświadczenie szkoleniowo-dydaktyczne zdobywa nieustannie od 2002 r. Szkoli ze statystyki, analizy, interpretacji i wizualizacji danych oraz metodologii badań. Prowadzi również zajęcia praktyczne i wykłady na studiach magisterskich i doktoranckich.
Minimum niezbędnej teorii, maksimum skutecznej praktyki. Zdobytą wiedzę od razu przećwiczysz, sprawdzając w praktyce zdobyte umiejętności. Na bieżąco dostaniesz feedback i dowiesz się jak efektywnie wdrażać nową wiedzę w codziennej pracy.
I nie zapominaj o bonusie! 🎁 Taka szansa nie zdarza się często. W ramach warsztatu dostaniesz możliwość umówienia się na indywidualną konsultację Twojego tematu – ankiety elektronicznej, nad którą teraz pracujesz.
Wyciśnijmy z danych to, co najlepsze! 🍋
Zobacz jak planować wartościowe badania. Naucz się prostych zasad, dzięki którym Twoje ankiety elektroniczne będą dobrze zaprojektowane i efektywne.
Twoja praca będzie łatwiejsza, a Twoje badania przyniosą insighty!