Jak zadawać pytania klientom, żeby zdobyć informacje, których potrzebujesz?
Masterclass
Jak często zadajesz pytania swoim klientom? Z pewnością przydają Ci się na etapie sprzedaży, diagnozy potrzeb czy planowania marketingu. Wystarczy kilka wskazówek, żeby informacje, które zdobywasz były jeszcze ciekawsze i bardziej wartościowe.
Zapraszamy na wyjątkowy Masterclass – w ramach naszego Laboratorium Umiejętności Badawczych (LUB) stworzyłyśmy materiał, który sprawi, że zadawanie pytań w Twoim wykonaniu zyska nowy wymiar 🙂
Program Masterclass
25 kwietnia, 13:00-15:00
✅ Jak daleko/blisko jest od zwykłej rozmowy do wywiadu pogłębionego
✅ Kiedy pytanie „czy” i „dlaczego” nie wchodzi w grę
✅ Czym różnią się zwykłe pytania od pytań w badaniach
✅ 10 zasad zadawania pytań, dzięki którym zwiększysz swoją skuteczność w wywiadach pogłębionych i nie tylko
✅ Jak moderować wywiad, żeby wycisnąć z niego maksimum wartości i nie spalić tematu
✅ Kiedy wywiad jest świetnym narzędziem, a do czego absolutnie się nie nadaje
✅ Co o wywiadach musisz wiedzieć, żeby robić je dobrze – nawet jak nie jesteś badaczem
Bonusy, czyli wartość dodana:)
Aż trzy bonusy mamy dla uczestników Masterclass! To jak dodatkowe kompasy do zwiedzania i zdobywania wiedzy w Laboratorium Umiejętności Badawczych.
🧭 E-BOOK – 10 ZASAD ZADAWANIA PYTAŃ, dzięki którym zwiększysz swoją skuteczność w wywiadach pogłębionych i nie tylko
E-book to spory kawałek naszej wiedzy zapakowanej w przystępną i ciekawą formę. Znajdziesz tam wskazówki dotyczącego tego jak efektywnie zadawać pytania. Każda wskazówka opisana jest przykładem i dodatkowymi podpowiedziami lub małą anegdotą z naszej praktyki;)
🧭 VIDEO – Dostęp do nagrania Masterclass „Jak zadawać pytania klientom, żeby zdobyć informacje, których potrzebujesz”
Nagranie to cenny materiał – z dwóch powodów. Po pierwsze, jeśli zmienią się Twoje plany i nie pojawisz się na Masterclass na żywo, nie tracisz dostępu do wiedzy. Po drugie, dzięki video możesz wielokrotnie wracać do tego, co w trakcie Masterclass było mówione.
🧭 KOD PROMOCYJNY – 20% rabatu na zakup warsztatu online “Wywiady pogłębione – pytać i słuchać, żeby zrozumieć klienta” 13-15-17 maja 2024
To całkiem spory rabat:) A że warto skorzystać przekonasz się czytając opinie uczestników tego warsztatu. O samym warsztacie i o tym co mówią kursanci przeczytasz tutaj: https://kursy.ondata.pl/product/wywiady-poglebione/
Kto poprowadzi warsztat?
dr Anna Martens
Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym czasie przeprowadziła ponad 7 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Posiada certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT).
dr Elżbieta Inglot-Brzęk
Wie, jak gromadzić, łączyć i analizować dane pochodzące z różnych źródeł. Zajmuje się doradztwem analitycznym. Doktor nauk społecznych, socjolog, statystyk, wykładowca. Doświadczenie szkoleniowo-dydaktyczne zdobywa nieustannie od 2002 r. Szkoli ze statystyki, analizy, interpretacji i wizualizacji danych oraz metodologii badań. Prowadzi również zajęcia praktyczne i wykłady na studiach magisterskich i doktoranckich.
Zadawanie pytań to sztuka przez duże „S”
Wiemy o tym, bo od ponad 20 lat zajmujemy się zawodowo zadawaniem pytań:) I chcemy się naszą wiedzą i doświadczeniem podzielić z Tobą. Bo to Sztuka, ale nie wiedza tajemna.
Zadawanie pytań do perfekcji opanowują dzieci. Z czasem, z upływem lat, zadajemy ich mniej. Ale wciąż są obecne w naszej komunikacji i w naszej pracy. Ich rola jest często niedoceniana. A pytania są świetnym narzędziem badawczym. Służą do prowadzenia wnikliwych rozmów, które w badaniach nazywamy wywiadami pogłębionymi.
Teraz ta wiedza jest na wyciągnięcie ręki! Kup swój „bilet wstępu” na Masterclass w Laboratorium Umiejętności Badawczych:).